onsdag 2. juni 2010

Det vokser og gror =)


Vet ikke helt hva som kommer her..men det er sikkert noe vakkert!


Liker disse så godt =) Søte små! Er vel en hekkplante det her egentlig.



Rabarbra!!! -Yeah! Tenker dette blir en hit hos ungene - rabarbara og sukker =) Ellers kan vi jo lage suppe og pai. Andre forslag?


Verdens største hvitveis?! Sveriges største?!!?!! I hvert fall prestgårdens største. Så ut som en liten tulipan, tok litt tid før jeg så det var en forvokst hvitveis.






Tulipaner som vokser opp av grusen =)


Disse var fine - aner ikke hva det er


Noen gule blomster. Eller ugrass?! Søte anyway


Smørblomst!


Fine!


Samme som over, klarte bare ikke å bestemme meg for bilde...


En snart ferdig tulipan

Noen blå blomster som vokser overalt i grasset her


Fiolene vi har i urner foran huset


Syriner?!


?


Usj æsj au...har allerede hatt et par ublide møter med denne


Liker disse også jeg! Fine ugrasset =D


Og disse er jo bare helt fantastiske! Er masse markjordbær rundt om i hagen - gleder meg til de er klare til å puttes på strå! Da er det virkelig sommer

1 kommentar:

  1. Dere har en vakker hage!! :)
    De små blå heter forglemmeiei... nydelig! :)
    De små blomstene mellom de litt større i bildet under, er vel stemorsblomst (natt-og-dag)?? I bildet under der igjen er det nok syrin, ja. Herlig duft når de springer ut!
    Koser meg med bloggen deres! :)

    SvarSlett

Kjempe koselig med kommentarer :O) Legg igjen en link til din blogg så tar vi gjerne en titt ;)